wtorek, 25 września 2018

Wosk "White Icing Cinnamon Roll" Goose Creek

Wieczorny odpoczynek w domu bez zapachów to u mnie już nie odpoczynek, szczególnie, że właśnie nadszedł najlepszy sezon grzewczy! Tak więc Panie i Panowie wyciągamy swoje kominki, odkurzamy je i zaczynamy zapachową zabawę. Woski i świece, to chyba jeden z najlepszych sposobów, żeby oswoić panującą za oknem pogodę. A nic tak dobrze nie działa, jak...? Zapachy kuchenne! Oj tak! To mój zdecydowany numer jeden na szare, chłodne dni. Otulają, nadają przytulności i domowego charakteru. A dziś na tapetę pójdzie zupełna nowość w moich zbiorach, którą nabyłam niedawno.... jesteście ciekawi jak się spisała? :) Zapraszam!



Jeśli nie wiecie jak pachnie cynamonowa bułeczka z lukrem, to ten wosk Wam w tym pomoże! Oto mamy najwierniejszy zapach kuchenny jaki stworzono w woskach (a wiele ich już poznałam ;p). White Icing Cinnamon Roll to przepyszny aromat maślanego ciasta, cynamonu prosto z kuchni i waniliowego lukru. Toż to nic innego jak ciepłe, dopiero co skropione lukrem, cynamonowe, domowe bułeczki <3. Mieszanka tak apetyczna, że chciałoby się zjeść wosk prosto z kominka! Nie jest ani zbyt słodki, ani zbyt cynamonowy. Sprawdzi się idealnie do dyniowego latte vel. gorącej herbaty, grubego koca i dobrej książki. Magia zamknięta w małym pojemniczku! I z miejsca ląduje na mojej liście trzech ulubionych wosków i najbardziej ulubionej, kuchennej kompozycji. Będzie z tego świeca! :D

Ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. W sumie nie lubię cynamonu w świecach czy kosmetykach, ale kocham Goose Creek, a Twoja recenzja mnie TROSZKĘ skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nowe zapachy świeczek chyba nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać, a z drugiej strony jestem niesamowicie ich ciekawa :).
    Obserwuję :)
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń