piątek, 2 listopada 2018

Wosk "Lake Sunset" Yankee Candle

Dziś Dzień Zaduszny. Jedno z moich ulubionych świąt w roku. Jest pełen spokoju, refleksji, a wszystkiemu towarzyszą migoczące znicze. Wyglądają przepięknie wieczorem, kiedy przechodzi się w pobliżu cmentarza. Dla większości jest to pewnie dzień pracujący, mnie natomiast udało się wziąć urlop i dziś miałam wolne. Przeznaczyłam go na relaks i odpoczynek, a że w końcu nie padam wieczorem ze zmęczenia, udało mi się też wrzucić nowy zapach do testów. Lake Sunset... Znacie? Jeśli nie, polecam się spieszyć i z nim zapoznać, a potem ocenić czy przypadnie Wam do gustu. Oficjalnie został wycofany z produkcji i należy do jednego z kilkunastu zapachów, których nie spotkamy już w następnym katalogu. Tak więc, w najbliższym czasie, możecie spodziewać się recenzji wosków właśnie z tej listy. ;) Zaczynamy!



Lake Sunset to niezwykle kwiatowo-pudrowy zapach. Miał być wodny i rześki, ale mnie przypomina dobrze skrojone, eleganckie, damskie perfumy. I chyba nawet wiem jakie, bo ostatnio nabyłam jedną próbkę i pachną dokładnie jak ten wosk ;p. Jest w nim coś spokojnego i melancholijnego. Przywodzą na myśl leniwe, letnie dni i nie mam pojęcia dlaczego, ale moje pierwsze skojarzenie to wakacje w drewnianych domkach w górach. Był tam piękny ogród pełen kwiatów, których zapach wpadał wraz z letnim powietrzem do pokoju, gdzie leżała świeżo wyprana i wyprasowana pościel. Tak właśnie widzę ten zapach. To mieszanka czystości i nektaru kwiatowego. Bardzo udana i przyjemna kompozycja. Szkoda, że została wycofana. Mam ogromny sentyment do tego wosku.


Ocena: 8/10

4 komentarze:

  1. Zapach cudny, odkąd odkryłam jego odpowiednik w perfumach, jakoś zniosę jego odejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się co to za perfumy :)). Jako perfumoholik z chęcią zapoznam się z zapachem. :D

      Usuń
  2. To był jeden z moich ulubionych zapachów Yankee, szkoda, że zniknie z oferty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Yankee wycofuje te najbardziej porządane kolekcje. :(

      Usuń