piątek, 1 kwietnia 2016

Q2 Riviera Escape Yankee Candle!

Dzisiaj po pracy z racji końca tygodnia i rozpoczynającego się weekendu moje nóżki zaprowadziły mnie do sklepu z woskami. Dawno nie odwiedzałam tego miejsca i nawet mój oszczędny portfel zaczął się domagać tej wizyty. Tym bardziej skusiłam mnie nowa kolekcja z Yankee, wydana na okres letni, nosząca nazwę "Riviera Escape" jak jeden ze znajdujących się w niej wosków. Kupiłam wszystkie i choć pierwsze wrażenia mam już za sobą, to prawdziwe testy zaczną się niedługo. Przede mną bardzo aromatyczny okres wśród nowości od Yankee! Mieliście może okazję już je poznać? Jeśli nie, to ta zapowiedź może przybliży Wam w najbliższym czasie pojęcie o tych kompozycjach i zachęci do ich poznania. U mnie już niedługo... Riviera Escape! :D


W skład kolekcji Q2, czyli corocznej, letniej edycji wosków Yankee Candle wchodzi: delikatny, lekko słony i piżmowy Sea Salt & Sage, soczysty i owocowy Summer Peach, rześki i wietrzny Riviera Escape oraz ostry i ziołowy Olive & Thyme. :)

Już nie mogę się doczekać testów, żeby przekonać się który zostanie tegorocznym ulubieńcem. :D Czuję, że Riviera Escape i Sea Salt & Sage mają szansę walczyć o pierwsze miejsce.

2 komentarze:

  1. Będę musiała powąchać je jak najszybciej :))) Może jutro się uda ^^ W końcu zapowiada się udana kolekcja'16 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo na nią liczyłam. Pierwsze wrażenie pół na pół, zobaczymy jak w paleniu. :) Tym razem jednak obiecałam sobie być na bieżąco z nowościami, bo potem leżakują u mnie całą wieczność. Pora wziąć się za ostre testy nowości! :D

      Usuń