niedziela, 13 maja 2018

Wosk "Rainbow Cookie" Yankee Cande

Dziś 13! Co prawda nie piątek, ale dopadła mnie jakaś straszna chandra i aż do wieczora nie chciała puścić. A jak wiadomo, na takie chwile, nie ma nic lepszego niż kakao, dobra książka, no i oczywiście zapachowe woski! I o ile od rana towarzyszył mi mój ukochany i niezastąpiony Amber Moon, tak na wieczór sięgnęłam po coś nowego, coś co choć trochę umili mi dzisiaj tę smutną niedzielę ;). Jest to też jeden z wiosennych wosków z kolekcji Yankee, dlatego jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z falą nowości na ten rok, to zapraszam do dalszej części postu.


Słodkie ciasteczka nadziane musem z kremu cytrynowo-brzoskwiniowego. Mniam! Rainbow Cookie to nietypowy wosk z gatunku zapachów kuchennych. Co prawda łączy w sobie nuty słodkiej wanilii z soczystością brzoskwiń, ale moim zdaniem to zapach, który zaklasyfikowałabym bardziej do kategorii owocowej. Słodki lukier i bezowe makaroniki tworzą tu tylko tło, ustępując (moim zdaniem) tropikalnej mieszance. Gdybym miała wskazać jakie owoce się w niej czają, typowałabym bardziej marakuje i mango, co w moim przypadku nie jest takie złe, bo za brzoskwinią nie przepadam. Brzoskwinię czuć, ale nie tak bardzo jak się obawiałam i muszę przyznać, że w tym wosku jest całkiem przyjemna i mój nos zdecydowanie ją zaakceptował ;). Słodkość przełamana soczystością owoców. Idealna kompozycja na lato, szczególnie jeśli mamy ochotę na słodkie, a musimy liczyć kalorie. Rainbow cookie zadowoli największych łasuchów!

Ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Ta etykieta i kolor są cudowne!!! Zapach również fajny, ale szczególnie to mnie nie porwał, liczyłam na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z opisu brzmi podobnie do Peach Cobbler.

    OdpowiedzUsuń