piątek, 25 listopada 2016

Wosk "Macaron Treats" Yankee Candle

Jeśli nie zdążyliście poznać jeszcze zimowych nowości od Yankee, to właśnie macie okazję! Jakiś czas temu zawędrowałam do mydlarni po coś na jesień i trafiłam na nową kolekcję. Wąchałam, wąchałam i w końcu kupiłam wszystkie nie mogąc się zdecydować. Podczas sprawdzania świec, to właśnie ten zapach ze wszystkich przykuł moją największą uwagę. Był słodki, kuchenny czyli jak dla mnie idealny na zimne, ciemne wieczory. Kiedy dzisiaj robiłam zdjęcia moim nowym maluchom i sięgnęłam po tą zieloną tartę, wiedziałam, że musi wylądować wieczorem w kominku. I tak też się stało. Tak więc dziś zapraszam do cukierni. Uwaga, ostrzegam, będzie mega słodko! Jeśli unikacie takich "ulepkowatych" kompozycji, zapraszam za niedługo, kiedy to zaprezentuję pozostałe zimowe propozycje (przeplatane jesiennymi nowościami, z którymi jeszcze się nie zapoznałam), ale jeśli jesteście woskowymi łasuchami tak jak ja, to ten post będzie dla Was idealny! To co, zaczynamy? :)



Ten zapach jest obłędny! :D Już przy otwieraniu opakowania wiedziałam, że mi się spodoba, ale po ogrzaniu całkowicie przepadłam. Nie wiem jak pachną makaroniki, nigdy ich też nie jadłam, ale ten zapach jest tak apetyczny, słodki, a jednocześnie nie mdły, że nie miałabym nic przeciwko, gdyby tarta była jadalna. Macaron Treats przypomina mi trochę inny wosk, mianowicie Vanilla Cone z Kringle Candle. Znacie? Warto, jest cudny! Jest tu typowa, ciasteczkowa nuta, jak z wafelków, doprawiona słodyczą, wanilią i czymś pysznie kremowym. Przepiękny, cukierniczy aromat. Idealny zamiast ciastka podczas diety. Jest wyważony, autentyczny i taki kuchenny. Dla mnie jeden z numerów jeden od Yankee. Wspaniała propozycja na zimę, która osłodzi nawet najbardziej szary i pochmurny dzień. Wosk dla łasuchów i fanów słodyczy! :)

Ocena: 10/10 💗

3 komentarze:

  1. Kochana, kiedy Ty to wszystko wypalisz :D Prawdziwa pasjonatka :*

    Wąchałam macaron treats w świecy i rzeczywiście ten zapach jest znakomity :D Ten wosk ma cudny, energetyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale nadchodzi grudzień i mam nadzieję, że uda mi się sięgnąć po większość świątecznych zapachów przeznaczonych na ten okres. :)

      Makaroniki jak na razie najlepsze, ale przede mną jeszcze dwa testy. Coś jednak czuję, że nic ich nie zdeklasuje! :)

      Usuń
  2. Na sucho mi się podoba, ale już leci do mnie wosk na próbę ;)
    Na sucho ten zapach kojarzy mi się z czekoladą.

    OdpowiedzUsuń