niedziela, 15 lipca 2018

Wosk "Dreamy Summer Night" Yankee Candle

Dziś pomimo upalnego dnia, wieczorny rześki spacer natchnął mnie do odpakowania nowego wosku, do testów! Długo nie musiałam wybierać, bo kandydat znalazł się sam. To musiał być jego wieczór. Dreamy Summer Night! Czyż nazwa nie kojarzy Wam się właśnie z gorącym, letnim wieczorem, kiedy chłód nocy spotyka się z ciepłem unoszącym się znad ziemi, w koło czujemy zapach typowy dla letnich nocy, jest ciepły, aromatyczny.... Ach... rozmarzyłam się. W wakacje to właśnie jest moja ulubiona pora dnia. Wieczór. Wtedy najlepiej się spaceruje. No ale bez popadania w melancholię :D. Nie przedłużając, zapraszam na recenzję. :D



Czy Dreamy Summer Night kojarzy mi się z letnią nocą? Tak mówiąc szczerze, to nie bardzo. Do tej pory najbardziej zbliżonym aromatem był Evening Air (nazwa trafiona!) i żaden inny nie zdołał go przebić. Ten wosk zupełnie jest do niego niepodobny. Jest słodki i to bardzo. Dominują w nim nuty waty cukrowej, gofrów, bitej śmietany i karmelu... i wiecie co? To idealnie odwzorowany zapach panujący na deptakach nad morzem lub w wesołych miasteczkach. W koło czuć aromat stoisk z ciepłymi, słodkimi przekąskami, a upał tylko sprawia, że powietrze aż klei się od ilości cukru. Ja wiem, taki opis może przerazić, ale uwierzcie mi, wosk jest przepiękny. Szkoda, tylko, że zdecydowanie lepiej paliłoby go się na jesień. Wtedy cudownie osłodziłby mi szare popołudnia lub chłodne wieczory. I tu nasuwa mi się inne porównanie, bo wosk jest łudząco podobny do innego mi znanego... mianowicie Sugared Apple. Gdyby nie brak wyraźnej jabłkowej nuty, mogłabym uznać je za bliźniaki. I jeśli znacie Słodzone Jabłuszko, to już wiecie o czym mówię. Cukier, słodycz i jeszcze więcej cukru. Zapach, który uwielbiam, ale zdecydowanie w porach zimowych. Na lato ciut za słodki, choć doceniam jego urok nawet w tak upalne dni jak dzisiaj. ;)

Ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Słodziaki to coś, co uwielbiam, trafia na moją wishlistę, no i ta naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam słodkie zapachy... natomiast ten, choć świetny, zdecydowanie lepiej pasuje mi do jesieni. ;)

      Usuń
  2. To chyba nie mój zapach, ale etykieta jest urocza i dla samego wyglądu chciałabym mieć świecę :)

    OdpowiedzUsuń