sobota, 13 lutego 2016

Sampler "Mediterranean Fig" Heart & Home

Dawno nie odpalałam wosku z taką ochotą jak dziś. Muszę przyznać, że totalnie znudziły mnie zimowe oraz korzenne propozycje i tęskno mi było do wiosennych, rześkich i słodkich zapachów. Oj tak! Z ogromną radością powitałam na półkach Yankee piękne, kolorowe i NOWE tarteletki pełne lekkich, o dziwo kwiatowych (choć za nimi nie przepadam zazwyczaj) zapachów. Marzą mi się cytrusy, drewno, rośliny, które pobudziłyby mnie do życia po nie za długiej w tym roku zimie. Poszperałam więc w mojej magicznej szufladzie i znalazłam idealnego kandydata, który zawieruszył się pomiędzy innymi gagatkami. Figa! I wtedy wiedziałam, że musi wylądować w kominku jako następna. :D Szczególnie, że to debiut tej firmy na blogu i w moim kominku. A jak się spisała? :) Zapraszam!


To zdecydowanie miłość od pierwszego zapachu. Sampler pokochałam już w sklepie, po pierwszym niuchnięciu wosku, ukrytego w tym małym, wygodnym pojemniczku. Po odpaleniu było już tylko lepiej. Nie jest to typowy, słodki zapach owoców, jak w landrynkach czy soku wieloowocowym. Jest dużo bardziej żywy, naturalny i świeży. Wyraźnie czuję w nim najprawdziwszą figę, lekko słodką, ale z dodatkiem czegoś drzewnego, cierpkiego, jak jej delikatna skórka. To najprawdziwszy i najcudowniejszy zapach figowy z jakim miałam do czynienia. Cudoooo! To chyba też najlepszy zapach owocowy z jakim miałam do czynienia w ogóle. Z całą pewnością ulubieniec i ląduje na liście tych "naj". Co prawda jest subtelny i dosyć powoli się rozkręca, ale wcale nie nazwałabym tego wadą, biorą pod uwagę jaką jakoś zapachu otrzymujemy. Jeśli ktoś nie jest przekonany (tak jak ja :P) do owocowych wosków, powinien spróbować tej śródziemnomorskiej figi. Ja ją pokochałam! :D

Ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Dawno nie 'słyszałam' Twojego tak wielkiego zachwytu nad zapachem :DD
    Ciekawa jestem tego samplerka :) Ponoć zapachy tej firmy są naprawdę świetne :) Znam tylko zapach figi od Party Lite. W pracy mamy jej mnóstwo i aż mnie mdli :P
    Czekam na więcej Twoich postów < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figa z PL jest ciekawa, ale szybko się "przejada". :) Liczę na więcej wpisów w najbliższym czasie. Ostatnio byłam na zapachowych zakupach, więc może będzie kilka nowości. :D

      Usuń
  2. No to może go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń