czwartek, 4 grudnia 2014

Rok 2015 i -25% na Yankee :)

Poszperałam, poszperałam z ciekawości na temat promocji. Rok się kończy i zaczyna się nowy, więc szykują się nowe obniżki miesiąca u Yankee Candle z których korzysta większość zapachomaniaków. Udostępniam, żeby pomóc łatwiej zaplanować sobie woskowe zakupy po niższych cenach, co zazwyczaj cieszy nasz portfel.
Który zestaw preferujecie najbardziej?


GRUDZIEŃ
 CHRISTMAS MEMORIES + SNOW IN LOVE
STYCZEŃ 2015
 CHAMPACA BLOSSOM + GARDEN SWEET PEA
LUTUY 2015
WEDDING DAY + SWEET STRAWBERRY
MARZEC 2015 
 LOVELY KIKU + WHITE GARDENIA
KWIECIEŃ 2015
 SICILIAN LEMON+ORANGE SPLASH
MAJ 2015  
A CHILDS WISH + SOFT BLANKET
CZERWIEC 2015 
 VANILLA CUPCAKE + SWEET APPLE 


U mnie chyba luty i maj wygrywają bo cała reszta to kwiatowe zapachy. :)

1 komentarz:

  1. Stawiam na zapach, który nie mam, a który by mi się spodobał :) Czyli Vanilla Cupcake, Soft blanket bo już go dawno zużyłam.

    Ach te kuszące rabaty :D

    OdpowiedzUsuń