niedziela, 10 maja 2015

Tealighty "Blackberry" ADMIT

Nie jestem zwolenniczką owocowych zapachów. Ci co mnie znają, wiedzą, że preferuję rześkie, krajobrazowe kompozycje lub te typowo jedzeniowe i świąteczne, obfitujące w cynamon. Nadchodzące lato sprzyja jednak eksperymentowaniu. Dodatkowo przychodzi taka pora, kiedy w szafce pełnej małych pachnących wosków i olejków trzeba zrobić selektywny porządek i zabrać się za topienie zaległości sprzed roku. Padło na jeżynę, której testowanie odstawiałam dosyć długo, a to tylko dlatego, że zawsze pod ręką było coś ciekawszego, a jeżyna to jakoś nie za bardzo moje klimaty. A jak nam było razem? Zapraszam do postu poniżej :).


Jeżynowy to jeden z nielicznych, owocowych zapachów, który faktycznie mógłby mi się spodobać. Lekko kwaskowaty, cierpki owoc powinien uzyskać moją zapachową aprobatę, pomimo lekkiej niechęci do tej kategorii aromatycznej. I może faktycznie by tak było, gdyby wosk z tealighta faktycznie pachniał. Niestety, Blackberry od ADMIT to kolejna niepachnąca klapa. Nie wyczuwam w tym wosku nic, a nic, pomimo topienia jej w kominku, a nie palenia tradycyjną metodą. I pomimo ceny (tak, resztę tealightów zawsze można zużyć do topienia innych wosków jako tealight bezzapachowy) można się zawieść oczekując soczystych aromatów w naszym domu, a otrzymując... zupełnie nic. Szkoda. Z pewnością nie skuszę się już więcej na jeżynową wariację od ADMIT.

Ocena: 1/10

4 komentarze:

  1. Szkoda, lubię zapach jeżyn :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżyny jeszcze toleruję, zależy od ich autentyczności. Jeśli są kwaskowate i mało słodkie, to jak najbardziej. Tu nie było czuć nic, więc nawet nie miałam okazji się przekonać jak pachną. :(

      Usuń
  2. Dużo Ci zostało takich nie pachnacych Tea lightow?
    Po co oni takie marne sztuki produkują?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ADMIT zostały mi się chyba jeszcze dwa opakowania. Ten jest z zeszłego roku, więc możliwe, że zwietrzał. Niestety już się tego nie dowiem.
      Po co produkują, nie wiem. Wiele jest świec co nie pachną. Albo pachnieć mają tylko jak zamoczysz w nich nos. :( Więcej się chyba nie skuszę.

      Usuń