niedziela, 3 stycznia 2016

Sampler "Snow is Glistening" Yankee Candle

Jej! Nie wierzę, że rok 2015 zleciał aż tak szybko :D. Ten sampler kupiłam zimą zeszłego roku i tak sobie przeleżał grzecznie w szufladzie aż do dziś. Za oknem mroźno, więc nie mogło być lepszego momentu. Śnieg leży praktycznie wszędzie, oszronione drzewa skrzą się na słońcu, a mróz skrzypie pod stopami. Prawdziwa zimą! Zima, którą umilają mi jak co roku zapachy Yankee Candle, firmy, która już parę lat temu skradła zapachową cześć mojego serca.  Zapraszam! :)


Co do tego zapachu miałam mieszane uczucia. Kupują go totalnie nie wiedziałam czego się spodziewać. Nuty prania, mięty i wanilii jakoś nie specjalnie do mnie przemawiały, bo ciężko mi było wyobrazić sobie taką kombinację. Niemniej jednak zapach dostałam wraz z całą kolekcją i w końcu nastał jego czas! :D Z pewnością nie należy on do mocarzy. Jest delikatny, subtelnie słodki, a słodycz ta ociera się o zapach, który znam, a mianowicie gumy balonowej ze wspomnień z mojego dzieciństwa! :) O tak! Do tego dochodzi świeżość, taka lekko praniowa, lecz nie ostra jak z Clean Cotton, a subtelna jak świeżo wyprane pranie, suszące się na dworze. Mróz zapewniają nam akordy mięty, która nadaje mroźnego charakteru. Całość jest idealnie wyważona i muszę przyznać, że polubiłam się z tą kompozycją. Jest subtelna, lekko słodka, świeża i doskonale pasuje do pogody za oknem. Zapach z pewnością warty wypróbowania, aczkolwiek odrobinę delikatny i do kominka trzeba wrzucić większy kawałek, jeśli lubi się intensywne zapachy. Polecam, zdecydowanie. :)

Ocena: 8/10

4 komentarze:

  1. Czuję, że na 100% by mi się spodobał :)) Nawet nie słyszałam o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego śniegu :) Mi również udało się upolować ten sampler i póki co "na sucho" jestem bardzo na tak :) Idealnie go opisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę widoku za oknem :)
    Narobilas mi smaka na ten sampler, może i mnie by się spodobał bo opisałaś go pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń