wtorek, 19 stycznia 2016

Wosk "Vanilla Wonderland" Goose Creek

Dziś relaksuję się przy zaśnieżonych, typowo zimowych, wieczornych krajobrazach od firmy z którą zapoznałam Was dosyć niedawno. Ten wosk kupiłam już jakiś czas temu. W zasadzie, to wcale tego nie planowałam, ale po pierwszym niuchnięciu wiedziałam, że musi wrócić ze mną do domu :). I tak oto jest, a skoro dziś miałam jaki taki niezmiernie ciężki dzień (pod względem mentalnym), to czemu nie osłodzić sobie go przyjemnym woskiem, który aż krzyczy z szuflady "Teraz ja, teraz ja!". I od razu w tej chwili przypomina mi się osiołek ze Shreka, który podskakuje i wykrzykuje to wniebogłosy. A tak w ogóle, wiedzieliście, że wczoraj był dzień Kubusia Puchatka? :)


Widzicie ten krajobraz na zdjęciu? Równie cudny i mroźny co wosk, zawarty w środku :D. Czuć w nim trochę wanilii i duuuużo mięty, która aż "szczypie" nas w nos. Dodatkowo pojawia się jakaś drzewna, lekko wytrawna nuta, która nadaję żywego charakteru, przez co wosk nie pachnie jak lizaki w kształcie lasek, a jest dużo bardziej.... prawdziwy? Faktycznie może przywodzić na myśl spacer pod iskrzącymi się drzewami, pokrytymi szronem, do których odbijają się promienie światła. Ponoć kompozycja zawiera jeszcze igliwie i cytrusy. Ja ich raczej nie wyczuwam, co nie oznacza, że ich tam nie ma. Dla wytrawnego, czułego nosa na te nuty, mogą one wydać się bardzo intensywne. Wosk bardzo przypadł mi do gustu. Nie jest moim numerem 1, są momenty kiedy czegoś mi w nim jakby brakuje, ale poza tymi chwilami bardzo mi się podoba. Prawdziwy dziwak wśród słodko-miętowych, nudnych zapachów. :)

Ocena: 7/10

2 komentarze:

  1. Ech te ich obrazki... :D Z Twojego opisu wnioskuję, że może być podobny do Peppermint Twist z Kringle. To też taka mięta ze słodkimi nutami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzę, że aromaterapia poprawiła Twoje samopoczucie :):*
    Ta piękna etykietka zachęca sama sobą! Ale wszechobecna mięta w tym wosku nie jest dla mnie. Nie przepadam za miętą w aromaterapii. Dusi mnie bardzo :(( Jest wg.mnie za ostra.

    Goose Creek tworzy najpiękniejsze etykietki!:)

    OdpowiedzUsuń