wtorek, 11 listopada 2014

Sampler "Sugared Plums" Yankee Candle

Sugared Plums z niedostępnej niestety serii Country Kitchen od Yankee Candle. Mnie udało się go dostać od koleżanki, która przywiozła mi go ze Stanów. Zapach dostałam w formie samplera bo tylko takie mieli dostępne w sklepie, ale myślę, że to w niczym mu nie ujmuje. :)
Sugared Plums czy jak kto woli Słodzone Śliwki to zapach bardzo delikatny i słodki. Trochę przypomina mi świeczkę o tej samej nazwie od Kringle Candle, choć tu dominuje więcej owoców. Ciężko mi jest w zasadzie określić jak pachnie. Słodko i słodko i ... w zasadzie w większości to słodycz, lecz nie taka subtelna, a owocowa, jak słodki cukierek śliwkowy :D. W tle czuć coś pomiędzy jeżynami, a owocami tropikalnymi. Totalna mieszanka. Świeczka nie jest mocna, do kominka kruszę jej znaczną ilość, a po dwóch godzinach zapach jest ledwo wyczuwalny. Niemniej jednak nie razie mnie nie zniechęca, aczkolwiek nie jest to mój faworyt, którego zawsze chciałabym mieć przy sobie, zbyt monotonny i zbyt mało określony.

Ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz