wtorek, 11 listopada 2014

Wosk „Amber Moon” Yankee Candle

Wosk z serii Q3 na jesień i choć ta dopiero jutro obchodzić będzie kalendarzowe urodziny, woski dostępne są już od początku lata. Na zakupach w mydlarni właśnie ten zapach wybrałam jako jeden z czterech nowych, dostępnych w Polsce. Był najbardziej inny od tego co już znałam, a ponadto pachniał mi bardzo intensywnie bursztynem, którego zapach doskonale kojarzy mi się z jesienią.


Zapach przede wszystkim kusi pejzażem, a ja mam wyjątkową słabość do krajobrazowych kompozycji od Yankee. Jest intensywny, choć nie przytłaczający i ma wyraźne jesienne nuty takie jak drzewo sandałowe czy wspaniały bursztyn. W tym wypadku okładka doskonale oddaje naturę wosku i w świetny sposób ją też uzupełnia czyniąc idealny nastrój przed odpaleniem kominka. Amber Moon to zapach głęboki, z pogranicza ciepłego lata i początku kolorowej, acz jeszcze nie deszczowej jesieni. Ma w sobie coś „przytulnego” jak kominek w mroźny wieczór, a jednocześnie coś tajemniczego. To kolejny wspaniały wosk, który wącha się z prawdziwą przyjemnością.

1 komentarz:

  1. Żałuję iż go wczoraj nie zakupiłam.. a wąchałam, jednak przeważyły woski białe ;)

    OdpowiedzUsuń