sobota, 12 marca 2016

Wosk "Sensuous" Bartek Candle

Zakupiłam ten wosk zupełnie przypadkiem. Podczas jednych z moich zakupów olejków do aromaterapii zauważyłam go na wystawie i ciekawość wzięła górę. Jak taki zapachomaniak jak ja mógłby przepuścić taką okazję i nie spróbować czegoś nowego? Wosk nie był drogi, bo w granicach 2-3 zł, trudno było nie zaryzykować. Co do wyboru zapachów, to niestety nie było ich za wiele, bo z tego co pamiętam, to... był tylko ten jeden :D. I tak jakoś doczekał się w końcu swojej premiery w kominku. :) Dziś po raz pierwszy mam okazję zaprezentować Wam wosk od "Bartka"! :)


Pierwsze co mnie zaskoczyło, to fakt, że wosk na zimno wcale nie pachniał. Sensuous po odpakowaniu z foli wydawał tylko lekkie tchnienie aromatyczne i to tylko wtedy gdy wcisnęło się nos bezpośrednio w wosk. Lekko zaniepokojona wrzuciłam jednak standardowo 1/4 tarteletki do kominka i czekałam na efekty. Czekałam, czekałam i czekałam... Po 30 minutach uznałam, że pora wrzucić kolejne ćwierć. I wtedy zaczął do mnie docierać zapach. Powoli, delikatnie, coś tam odżyło. A kompozycja była dziwna, jakby lekko znajoma. I wtedy przypomniałam sobie. To taka lekka wersja wosku z Little Hooties o nazwie Oceanic Wave. Lekko wodny, cierpki, jakby zroszone wodą liście w jakiś późno jesienny dzień, z lekko perfumową nutą w tle. Zapach bardzo przyjemny, powiedziałabym taki typowo październikowy. Przypomina chwilami November Rain, ale w wersji samplera, wosk podobał mi się mniej. Ogólnie kompozycja Sensuous całkiem ok, nie ma tu zbędnych plastikowych nut, a sama gama zapachowa jest nawet niezła, natomiast intensywność pozostawia wiele do życzenia. Z przyjemnością dopalę resztę, jednak już wiem, że przy moim tempie palenia, wosk zniknie w trymiga.

Ocena: 7/10

2 komentarze:

  1. Wosk dość nietypowy :) Ale chyba bym nie zwróciła na niego uwagę w sklepie :) Szkoda, że tak słabo z jego intensywnością.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek Candles coś mi się kojarzy z początków mojego bloga jak jeszcze mieszkałam w Polsce. Jakby pojawiły się inne woski tej firmy, to kupisz? Czy raczej poprzestaniesz na jednym na razie?

    OdpowiedzUsuń