środa, 11 marca 2015

Wosk "Pumpkin Buttercream" Yankee Candle

Choć sam wosk niczym mnie nie skusił, to po bardzo udanej prezentacji Pumpkin Wreath, postanowiłam przetestować kolejny dyniowy zapach, szczególnie, że do dyni mam ogromny sentyment. I choć na półce stoi nowa świeca, która od kilku godzin kusi mnie by ją odpalić, to tym razem dałam się pochłonąć woskowi, którymi umilał mi wieczór. :)


Wosk jest nietypowy, bo bardzo przeplata się zapachami w zależności od tego jak długo go palę. Z początku czułam w nim przede wszystkim przyprawy i tu głównie cynamon. Wosk sprawiał wrażenie łagodnej wersji Christmas Memories, wzbogaconej o nuty masła i sporej ilości cukru. Po pewnym czasie przyprawy złagodniały, a pojawił się aromat kremu maślanego, gęstego, z dodatkiem typowej dyni, która raczej nadawała lekkie tło niż dominowała w całości. Na końcu palenia czułam już oba te zapachy, przyprawy i masło, ale dodatkowo pojawił się aromat orzechów włoskich, które od czasu do czasu docierały do mojego nosa. Totalna, słodka, lekko ciężka mieszanka doprawiona przyprawami korzennymi. Zapach tego wosku przypomina mi tartę dyniową, przygotowywaną przez amerykanów na Halloween, tzw pumpkin pie. Kompozycja jest ciężka, nafaszerowana cukrem i masłem i z pewnością nie przypadnie osobom, które nie lubią takich zapachów, a celują w bardziej świeże nuty. Ja mam zdanie pół na pół. Wosk z pewnością spodoba mi się w mroźne, szare dni, ale nie będzie nadawał się na ciepłe i przyjemne. Na głodnego jak znalazł, duża dawka słodyczy i kalorii. :D Niemniej jednak nie jest to nic wyjątkowego, co by mnie miało powalić na kolana. Przeciętniak, który można zapalić z czystej ciekawości. :)

Ocena: 7/10

13 komentarzy:

  1. 4blog z rzedu gdzie wchodzę i wszędzie te woski ;)
    ten zapach rowniez moze byc ciekawy :)
    Obserwujemy??
    Rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog specjalnie poświęcony woskom ;) woskom i świecom i wszelkim innym zapachom... Zapraszam do zwiedzania, jeśli jesteś zainteresowana tematem. Zawsze to miło by było spotkać kolejnego pasjonata.

      Usuń
  2. Hm... brzmi ciekawie, ale zapach chyba nie dla mnie :)
    A co to za świeca czeka na swoją kolej? :>
    Obserwuję, bo widzę, że blog też o zapachach.. <3
    yankeemaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo słodki, faktycznie nie każdemu może przypaść do gustu.
      A na swoją kolej czeka nowa Evening Air. :D

      Usuń
  3. Jak zobaczylam tego posta to pomyslalam, ze tez go kiedys palilam, ale okazalo sie, ze to bylo Frosted Pumpkin :-P Yankee wypuszcza wiecej dyniowych zapachow niz sie spodziewalam. A przeciez Village tez ma sporo woskow z dynia. Na poczatku za nimi nie przpadalam, ale po Pumpkin Pie sie przekonalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że od Frosted Pumpkin do Pumpkin Buttercream jest niedaleko, jeśli to nie te same woski pod inną nazwą. :) Ja bardzo lubię zapachy dyniowe i nie wiem czemu do Polski żadne z nich nie chcą trafić. :(

      Usuń
    2. Pewnie dlatego, ze nie mamy Halloween i używanie/jedzenie/zapach dyni jest dla nas mniej swojski niż dla Amerykanów, co od dziecka jedzą placek z dyni. Za to my mamy lawendę, rozmaryn, tymianek i inne atrakcyjne przyprawy :-D

      Usuń
  4. Kusił mnie ten zapach od jakiegoś czasu, zresztą jak wszystkie związane z dynią :)
    Chyba się zdecyduję na niego bo brzmi świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yankee ma lepsze zapachy, ale też też jest przyjemny. :) Taki delikatny Christmas Memories w dyniowym wykonaniu.

      Usuń
  5. Narobilaś mi na niego smaka :) Uwielbiam takie maślane zapachy!

    Czekam na recenzję yankee candle unikata!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być jutro! :) Też się nie mogę doczekać aż odpalę, ale dzisiaj nie miałam już czasu.
      A co do zapachu, to kawałek już masz zarezerwowany na przetestowanie. ;)

      Usuń
  6. Odkryj siłę relaksu w kadzidełkach stożkowych! Ręcznie formowane, zróżnicowane warianty i trwały zapach. Stwórz wyjątkową atmosferę dzięki unikalnemu dymowi, tworząc magiczny nastrój. https://magictrip.pl/aromaterapia/kadzidelka-stozkowe

    OdpowiedzUsuń