wtorek, 31 marca 2015

Wosk "Vanilla Cone" Kringle Candle

Po wypaleniu całego wosku z WW, który przez ostatnie dni umilał mi wieczory, dzisiaj sięgnęłam po drugi, mianowicie Vanilla Cone. Gdy wybierałam dla siebie zapach w sklepie Ładnie Pachnie na Odrzańskiej, miałam nie mały problem. Większość zapachów przypadło mi do gustu, a kilka z nich było naprawdę niesamowitych. I o ile nie jestem zwolenniczką typowo męskich, perfumowanych nut, tak jedzeniowe uwielbiam, dlatego to waniliowy rożek wrócił ze mną do domu. Wiem jednak, że wiele wspaniałości zostało na półce i już myślę o kolejnych aromatycznych zakupach (tak, wiem, to nałóg! :D). A w planach Pumpkin Patch!! :D O Kringle do tej pory pisałam niewiele, ale w najbliższym czasie to się zmieni, bo ostatnio nabyłam kilka wspaniałych perełek, które z pewnością trafią niedługo do kominka. Mam to szczęście, że wszystkie te cudeńka są dostępne stacjonarnie we Wrocławiu w Ładnie Pachnie i zawsze z pracy do domu mam chwilę, żeby wpaść, podyskutować ze wspaniałą obsługą i kupić jakiś wosk dla siebie na wieczór. :)


Na zimno wosk jest bardzo delikatny, ale i tak czuć w nim wyraźnie zapach chrupiącego, maślanego wafelka. Po rozpaleniu aromat jest subtelny, ale zdecydowanie wyczuwalny. To prawdziwa, zapachowa bomba kaloryczna i istne cudo! Na wstępie muszę powiedzieć, że jest wiele wosków i świec o waniliowych nutach, na naklejkach których widzimy furę lodów, a które tylko wzmagają nasz apetyt. Większość z nich jednak, to choć wyjątkowo przyjemna kompozycja,  jest bliżej nieokreślona, pachnie masłem, wanilią i po prostu słodyczą. Ale nie Vanilla Cone! To stuprocentowy, najwierniejszy zapach lodów waniliowych, nabitych na chrupiący rożek! Zapach jest tak autentyczny, że przypomniały mi się wakacje nad morzem, spacer po promenadzie i najlepsze waniliowe lody jakie miałam okazję jeść. Czuję się jakbym właśnie pałaszowała rożek wypełniony pysznymi zmrożonymi gałkami! Dla mnie, jako kulinarnego amatora i łasucha na słodkości to prawdziwa aromatyczna przyjemność. Jest tu zarówno ciastko jak i lody i obie te nuty czuć wyraźnie, a żadna z nich nie dominuje. Z czasem jednak, po około 2 godzinach od palenia, w wosku zaczyna dominować lekko słodka, maślana aura, co jest kwestią przyzwyczajenia. Po wyjściu z pokoju i ponownym powrocie, znów czuć ten sam aromat, a jego jedyna, lekka wada, to może i zbytnia delikatność. Z pewnością, dla fanów słodyczy. Polecam!

Ocena: 9/10


10 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz swoją ulubioną mydlarnie! Takie zakupy to sama przyjemność :)
    Vanilla Cone wachąłam na ostatnich Kringle zakupach, ale szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie jak pachniała bo byłam tak zafascynowana innymi zapachami, że ten odstawilam na bok.Nie mniej, pani sprzedająca była nim uradowana i bardzo polecala:D Twój opis zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanilla Cone na zimno praktycznie nie pachnie, zapach jest tak delikatny, że szybko można go odstawić na bok bo są inne, ale po zapaleniu to się zmienia. Wspaniały! :)

      Usuń
  2. Po Twoim opisie dodaję go do listy "Kupić" ... :D
    yankeemaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że lista jeszcze urośnie. Moja na przykład zawija za winkiel.... :) Ale zapach z pewnością wart wypróbowania!

      Usuń
  3. Oh..chyba by mi się podobał. Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno odpalilam swoj pierwszy zapach od Kringle Candle - Baker's Vanilla i też mam pozytywne wrażenia.

    Bardzo fajny opis, narobiłaś mi ochoty na kolejne zapachy jedzeniowe z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy jedzeniowe w większości są wspaniałe! Wyjątkiem są naleśniki i piernik, przynajmniej w mojej opinii. Polecam nowości, są bardzo kuszące. :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię:) Właśnie szkoda tylko, że taki delikatny. Chciałoby się powiedzieć: cztery gałki waniliowe poproszę...a nie jedną małą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ale w zasadzie zapach lodów też jest delikatne. Większą ochotę na słodkości rekompensuję sobie Christmas Cookie lub Salted Caramel :)

      Usuń